Nowa Insignia w światłach reflektorów

Znany polski aktor, Marcin Dorociński, jest człowiekiem eleganckim, intrygującym i wyrafinowanym. Samochód, którym jeździ na co dzień powinien więc idealnie pasować do jego wizerunku, a przy tym być praktyczny, aby Marcin mógł podróżować z rodziną oraz realizować swoje liczne pasje.

„Insignia Sports Tourer to moim zdaniem najpiękniejsze kombi na rynku. Wybrałem wersję w eleganckim kolorze czarnym, który idealnie podkreśla dynamiczne linie Insignii. Jestem fanem motoryzacji, więc wybór mocnego 260-konnego silnika Turbo z napędem na cztery koła był dla mnie oczywisty.” – powiedział Marcin Dorociński.

Wybrana przez Marcina Dorocińskiego Insignia Sports Tourer, to model w najwyższej wersji wyposażenia Elite. Prowadzenie tego samochodu daje dużo radości z jazdy. Świetną dynamikę Insignii zapewnia turbodoładowany dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 260 KM zestawiony z wysoce efektywną ośmiobiegową przekładnią automatyczną i zaawansowanym napędem na wszystkie koła z funkcją wektorowania momentu obrotowego. Auto zostało wyposażone w liczne funkcje zapewniające komfort i bezpieczeństwo, takie jak sportowe fotele przednie z atestem AGR (Akcji na rzecz Zdrowych Pleców), podgrzewane koło kierownicy, osobisty opiekun kierowcy – system Opel OnStar z funkcją rezerwacji hotelu1 i informacją o parkingu2, projekcyjny wyświetlacz kierowcy Head-up, czy najnowszej generacji matrycowe reflektory IntelliLux LED®.

Więcej na temat skonfigurowanego przez Marcina Dorocińskiego modelu Insignii Sports Tourer można dowiedzieć się na stronie www.czlowiekktorywidzial.pl

Od 12 kwietnia rusza również kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Opel z udziałem Marcina Dorocińskiego – „Człowiek, który widział nową Insignię”. Znany polski aktor, dzięki niezwykłym umiejętnościom pobudzania wyobraźni odbiorców, w trzech filmach video opowiada o wybranych cechach nowej Insignii: stylistyce, systemie Opel OnStar oraz matrycowych reflektorach IntelliLux LED®.  

Kampania jest prowadzona w mediach elektronicznych i społecznościowych oraz w radio. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie wyjątkowych cech tego eleganckiego modelu, wyposażonego w wiele inteligentnych technologii znanych z klasy premium, zanim samochód trafi do salonów dealerskich w Polsce.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, realizacji video oraz strony internetowej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Przygotowaniem banerów do Internetu zajmowała się agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.

Marcin Dorociński

Marcin Dorociński to jeden z najlepszych polskich aktorów. Trzykrotny zwycięzca Złotych Lwów na festiwalu filmowym w Gdyni za filmy „Róża”, „Rewers” i „Ogród Luizy”. Wielokrotnie nominowany i doceniany przez środowisko filmowe. Jego pasje to motoryzacja i piłka nożna. Aktor jest też znany ze swojego zaangażowania w akcje charytatywne i społeczne.

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna Insignii może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia oraz usługi mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

1 Przez Booking.com. Wymagane podanie adresu e-mail i numeru karty kredytowej.

2 Przez serwis Parkopedia.

Źródło: GM Media Polska

Może Ci się również spodoba